illa.

Nu har jag ögoninflammation i typ båda ögonen. Va blind när jag vakna. Men jag ska på fest ikv iaf ;) Haha, kanske därför jag aldrig blir frisk. Jag har vatt sjuk över hela lovet nu & är frtf inte frisk.. menmen, man vill ju inte missa ngt.
Har precis målat naglarna & ska snart börja fixa mig :) Va & sola idag oxå. Måste ju hålla färgen, haha.
I mrn ska jag förmodligen till flottsbro & testa brädan . Hoppas bara det är öppet & att det frtf finns snö. Läängtar till fjällen;)


Haha, asså igår. Gick genom skogen typ jättelångt själv. Min vän, som skulle möta mig, var inte snabb direkt. Haha.
& självklart tog batteriet på mobilen slut när jag va i mitten av skogen typ. Uhh, det va fan läskigt asså! Gick inte hem sen heller, sov där. Jag skulle fan aldrig vågat dra mig hem därfrån, även om jag fick sällskap.

Aja, ska dra nu. Ha en bra lördagskväll snyggingar<3


Kommentarer
Postat av: En vän !

Ja va skit snabb vafan ! :O

2009-01-11 @ 18:38:08
Postat av: Anonym

Haha, Niklas, du va riktigt seg !

2009-01-11 @ 20:43:35
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0