Let me tuch.

Chris Brown ägde allt & alla! Det va fan bästa någonsin! Så jäääävla kul helg, kunde inte blivit bättre! Tack Nico<3 Du är bäst!



Det va längesen jag va hemma känns det som. Längesen jag satt framför den här datan, längesen jag åt mammas mat, längesen jag slappade i soffan framför tv:n, längesen jag sov i min underbara säng, längesen Bella väckte mig på morgonen för att få låna ett klädesplagg & alldeles för länge sen pappa retades med mig. Haha.  
Egentligen..  är det inte så jätte längesen, men det känns som det. Det är skönt att vara hemma, men också väldigt tråkigt. Jag vill spendera så mycket tid som möjligt med dig! Men jag tror inte att mamma kmr tillåta mig att åka iväg ikväll igen, eftersom hon blev tvungen att köra hem  mig från skolan under lunchen. När jag¨åt började jag må riktigt jävla dåligt, kunde typ inte stå upp. Tur att man har Linda & Ak, tack<3

Nu ska jag vila, sova. Det behövs verkligen! Man vill ju inte bli grinig, haha. Sen ska jag nog till skärholmen & köpa skor.. därefter får man hoppas på det bästa<3

Pusspåer,babes!
♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: linda

skum mat det där... ;P hoppas det blir bättre! :)

2009-01-27 @ 17:36:38
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag verkligen! jag & ak fick ju så förra gången oxxå. men det är faktiskt bättre nu:)

2009-01-27 @ 17:57:41
Postat av: Anonym

skumskumt, jag undrar vad han häller för nåt speciellt i våran sås egentligen.. :O

2009-01-27 @ 18:05:16
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

han gav ju faktiskt mig tallriken fårn sin hand, så han visste kanske redan vilken jag skulle få...? ;)

2009-01-28 @ 19:47:24
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0