My new ride.

Jag har bara ett ord att säga- ÄNTLIGEN! Köpte en bräda som jag inte ens sett förut. Det blev en BURTON iaf. Jag bara tog den lixom & sen bad jag en kille hjälpa mig välja bindningar. Han tog fram alla som va bra, men jag är ju jag.. dvs. jag valde inte ngn som han tog fram utan tog de snyggaste jag kunde hitta. Jag förklarade hur viktigt jag tyckte utseendet va. Han sa bara "jo, det är ju alltid ngt" sen log han.. men jag vet allt vad han tänkte - hon måste vara dum i huvudet!
HAHA.
Ville ju egentligen ha en svart bräda, men den här va fin tkr jag. Dessutom verkar den bra;)

Framsidan-


& här har vi baksidan-


Tack till AnnaKarin, som följde med mig idag för att köpa den här. Även ett stort tack till alla duktiga (vissa mindre duktiga) försäljare. Som har visat medkänsla & hjälpt mig genom min stora kamp att hitta denna bräda.
Önska mig nu lycka till, snart ska jag nämligen montera fast bindningarna.
HAHAAA!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Niiice! :) nu blir jag fett sugen på att köpa mig en ny bräda! :(

2009-01-19 @ 19:46:03
Postat av: Anonym

Gör det Jossan ;)

2009-01-19 @ 20:02:01
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0