You will see

innan jag gör mina 300 situps tänkte jag att alla ni som läsen min blogg.. men inte knr mig (speciellt väl iaf), ska få lära känna mig lite bättre.

13 har du:
...........................
En bästa vän: många
Haft ett seriöst förhållande: när jag tänker efter va det kanske inte speciellt seriöst
Dejtat en av dina bästa kompisar: kanske: (a)
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: som fan
Haft ett one night stand: haha
Skrikit åt en lärare: vem har inte?
Kysst någon och sedan ångrat dig: många, många gånger
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: det har väl hänt ett antal gånger
Några smycken som kostat över 1000 kr: jaa
Snusat: jajamen

12 Dagens:

Klädsel: nu har jag mjukisbyxor & linne
Smink: puder, eyeliner & mascara
Frisyr: uppsatt, för en gångs skull
Låt: många. speciellt den som oscar gjorde:)
Vill ha: fest&pengar
Sjuka: ingen
Drog: han
Saknad: för många..
Köp: skor
Godis: choklad
Attityd: mkt trött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: man ska inte sova med blött hår

10 Första:

Bästa kompis: Nico
Husdjur: Katt
Semester: spanien
Jobb: reklam jobb
Köpta skiva: säkert typ spice girls, haha
Riktiga kärlek: jag vet inte..

10 Sista:

Personen som smsade dig: jocke
Personen som du kramade: jocke
Personen som ringde dig: ak
Personen som du ringde: pappa, men jag fick inget svar
Personen du sa 'jag älskar dig' till: nico
Alkoholdrycken: minnet är inte som det alltid vatt
Bilfärd: idag
Filmen du såg: oj, typ ngn hos jocke.. som jag inte vet vad den hette.
Gången du grät: kmr jag inte ens ihåg. är glad nuförtiden
Måltiden: den jag lagade, haha

9 Skulle du:

Våga hoppa fallskärm: lätt!
Våga hoppa bungyjump: klart!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ja?
Kalla dig själv lycklig: ja, mkt just nu
Hellre ta bilden än vara med på den: haha, ja
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: tyvärr
Kunna springa 50mil: haha, nej. jag är ingen duracellkanin


7 Vad:

Gör du just nu: lyssnar musik
Ska du göra imorgon: fixa naglar, träna & fest
Har du med dig in på bion: hahahahaha, fråga ak vad vi brukar ta med
Är det för färg på dina byxor: grå, mjukisar
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: frisyre, kroppen, ögonen.. ALLT!
Skulle du göra om du vann på lotto: som jag gjorde nyss. köpa bräda & resa ;)


6 Blandat:

Är du blyg inför det motsatta könet: berors på vem det är.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
Använder du huvtröjor: ja?
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: en till piercing & en fin liten tatuering(;
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: grabbar, såklart!

5 Val:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång. jag är inte vaken när solen går upp ju
Sommar eller vinter: sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: 14&17
Sova på sida, mage eller rygg: mage
Kramar eller kyssar: kramar

5 Frågor:

Har du någon gång kysst en tjej/kille för att vara snäll?: kanske
Vem såg dig senast naken?: gissa?
Vem pussade dig senaste: gissa?
Vem såg DU naken senast ?: haha, gissa?
Har du någon gång vart åskådare till en sexuell akt?: haha, nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNUS ÄCKLIGT!

2009-01-31 @ 00:28:54
Postat av: Anonym

haha, det kan man tycka:P vem är det som tkr det ?

2009-02-02 @ 09:04:08
URL: http://undeerbar.blogg.se/
Postat av: Bella

JAA! Vem annars trodde du det va?

2009-02-03 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0