Onödig dag.

Jag gick på provet, övade lite innan faktiskt. Men det gick ju som jag förväntade mig.. åt helvete.
Jamen, det va ju kul. Då blir det ett stort fett IG till mig nu då. Tack, tack. Kan man vara lyckligare? Nu vill jag göra ngt roligt, så jag ska nog ringa upp lite kära vänner & göra ngt. Matten är ju inte hela livet, ellerhur? Man överlever.
& dessutom om jag får välja mellan att va mattesnille eller va med vännerna .. så väljer jag vännerna. Enkelt val.
Trots denna sugiga dag är jag glad. Absolut. Jätte glad. Det bara strålar om mig. Ni ska se mitt leende. Jag är så jääävla glad. Har aldrig vatt på bättre humör. Ojoj, vad jag är glad. En lyckans dag alltså. Ni kan inte förstå hur glad jag är. Åhh.

Nu ska jag sjunga en lycklig sång & måla regnbågar i olika vackra färger. Så underbart.
I.Wana.Gt.Hgh!


Kommentarer
Postat av: Raab

Bra läsning ;>

2009-01-27 @ 23:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0