TOPNOTCH!

Fick massa bilder från studion idag.  Haha, hata sminkningen.. så jag vet inte om jag vill lägga in ngn bild här.
Kanske ngn, bara för att jag tkr så mkt om er!

Idag började jag dagen på vårdcentralen, sen gick jag hem, sov & klockan 10 tog jag bussen till skolan. Gick på matten & resursen! Så jävla stolt:)! Därefter drog jag & ak på min musik, där vi senare blev hämtade av Robban. Som förresten kör bil väldigt bra ;) ! 
Vi (ak, robban, niklas, robin & ngn annan kille) åkte till fryshuset. Jag & ak kolla när de skatade & jag måste säga att de va grymma ! Själv ville jag inte dö idag, så jag åkte inget. Haha.
Sen gick jag & ak till Mcdonalds. Satt där ett tag, tog fel buss hem & fick gå från norrby. & nu på kvällen har jag färjat håret.
 
haha, typ två av de fulaste bilderna men man ser inte sminkningen.
jag gör dem lite mindre oxxå, så att man inte ser så mkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0