TRÖTT!

Igår drog jag & Ak till Niklas & Marcus. Vi kollade skräckfilm (i skogen!), sen gick vi (genom skogen!) hem till mig & spelade poker. Läskigt! Att gå genom skogen- med en Niklas som skrämmer en hela tiden! haha.
Det blev ganska sent igår oxxå, snackade mkt i telefon & grejjer.. somnade typ 5. Därför var jag väldigt trött idag. Men jag var ju tvungen att dra mig till Pizza Hut- där Kevin & Robert hade väntat ett tag. Det va ingen buffe med det va gratis påfyllning.. så tsm drack vi 17 stycken 50 cl glas. Vi blev inte direkt favoriterna där. Vi drack så jävla mkt & det va bara vi som lät typ. Ak drack mest & vann tävlingen;) Kevin drack upp mina glas (jag drack bara ett) & därför förlorade jag ;(

Skulle träffat Niklas nu ikväll igen, men jag tänkte att det vore bäst om jag sov.. är verkligen helt körd. Vi får ta det på tisdag ist:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0