I'm just a girl.

Jag försov mig igår, tänkte att det va lördag.. så jag stannade hemma resten av dagen(A).
På kvällen mötte jag Jocke på centralen, så åkte vi hem tsm till han. Där han lagade grym mat ;)! För er vetenskap, ska jag försöka laga samma maträtt till familjen ikväll. Haha, det måste bli lyckat.
I morse hade jag ingen lust att sitta i skolan tills klockan blev 10, men jag skulle inte heller hunnit hem, så jag drog till min älskade vän Ak. Käka lite fruckost & sen ruscha vi ner till bussen igen.

I skolan hände inte mkt. Va på fredrik en snabbis, som förövrigt va jävligt skojjigt, haha.
Nu ska jag vila lite, ta ingen alla timmar av sömn jag inte fått. Sen ska jag & förhoppningsvis Ak dra till Skärholmen.
Jag lär ju hitta nu, fick en fin beskrivning av Danne. Tack Bruchan, haha! 

 Jävligt bra dag idag, jag är på sånt bra humör<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0