Det är ju en dag imorgon också.

Dagen började på gymmet. Sen har jag gått ut & gått med Cayenne större delen av dagen.

Mot kvällen kom Malin & vi drog med Victor & Axel (i hans nya, snygga, bmw) till donken. Va inte hungrig, men vi tyckte att det va trevligt. Därefter körde de hem oss. Men vi hade så tråkigt att vi messade dem igen & drog till Axel för att spela spel. Drog en liten shott också, men bara för konsentrationens skull!
Konstaterade också att jag är ganska ogillad band folk, eller .. jaa, jag har en känsla av det iallafall. Speciellt av folk som jag inte ens träffat! Folk som jag inte ens vet vilka de är ! Det är jävligt skumt.
Men Axel, tyvärr blir det ingen hatlista på min blogg. Jag vet att du väntar med spänning, men jag hatar faktiskt ingen just nu.

Åhh, på torsdag åker jag till riga. På kryssning! Ska bli fett najjs. Men fick höra att Danne skulle ha fest då , vilker gör mig lite lessen. Det va ju på hans fest vi här i sågen träffades för första gången!


Kom precis hem & nu ska jag väl snart sova lite. Eller snarare försöka.












Kommentarer
Postat av: jessica '

gud så härligt med kryssning. hoppas du får det underbart! :)

2009-07-13 @ 14:12:05
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Måste du alltid ta mina bilder innan jag lagt ut dem ?

2009-07-13 @ 14:25:59
URL: http://bellalicious.blogg.se/
Postat av: Axel

1. Tack min bmw är faktiskt fett snygg:)

2. Shoten är ett måste i konsentrationsspel för att kunna hålla koll på nerverna

3. Inga hatar dig du är en trevlig människa:)

4. Eftersom du inte hatar någon så är det bara ett till bevis på hur trevlig du är:)

5. Jo jag missar den festen också=/ tråkigt faktiskt!

6. Hoppas du lyckades sova (tog du en sängfösare?)



Kram:)

2009-07-13 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0