Home, sweet home.


Såhär såg jag ut igår. HAHAHAHAHAAAA!
Känner mig inte riktigt pigg än. Jag & Malin kom hem vid 7 tiden.

Gårdagen började hos Marcus i Tyresö. Vi tänkte dra hem tidigt, men sen blev det ganska kul där.
För att få skjuts hem sen så va vi tydligen tvungna att dra på efterfest. Så det gjorde vi.
Där va det ganska chill. Men också där va det trevligt. Vi drog & badade i drevan(?) , klockan 5/6 på morgonen..
Jag hade tänkt att banga, men jag blev självklart ikastad.
Därefter gick jag & Malin hem.. & sov.

puss

nu ska jag börja tagga till ännu en fest, som jag egentligen inte orkar gå på. men jag är ingen svikare & verkligen ingen bangare! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0