jaghållerfanvadjaglovar!

lovade jag er ett inlägg, så får ni ett inlägg!

Kom precis hem. Efter jääävligt lång kväll.

Kvällen började hos min bästaste,bästa,bästa,bästa Danne !  Han fyller år på fredag, så :) Det kom fan mycket folk & jag tyckte det va roligt. Men det tyckte inte mina flickor (de kännde inga så kanske va därför). Så vi fick skjuts av (förlåt för jag är dålig på namn, men vi fick skjuts av någon kille) som körde oss  vidare till David som bodde i Öringe (eller va fan det hette). '
Där va det ganska chill. Med bara grabbar ;) MIssade bussen & fick ta en senare till gullmars.
På gullmars träffade vi massa roliga folk, som jag & malin självklart lärde känna direkt! Som alltid!
En av grabbarna där såg ut som HUGO ROSAS! FATTAR NI! HUGOOOOOOOOOOOOOO! HETINGEN SJÄLV!

Nu ligger jag & fylle smsar, haha. nejdå, inte riktigt. Jag är inte ens full. :)
Men smsar gör jag.

Nu ska jag sova. Kanske hinner skirva ett inlägg till innan jag drar på feeting kryssning! ;)


Puss&godnatt babes!

Kommentarer
Postat av: -

jättefin header!

2009-07-18 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0