packat&klart

Nu har jag äntligen packat färdigt! .. nästan iallafall. Smink & smycken packar jag ner inatt, innan vi drar.
Jag är inte direkt mästaren själv på att packa. Har säkert glömmt hälften, men det hör väl till ?


Såhär ser väskan ut nu iallafall. Det ända jag tänkte på att packa ner va
lixom klackarna, festklänningar & underkläder..
& väskan är redan full!

Idag gick jag upp tidigt för att träna. Ganska skönt faktiskt. Ska försöka vrida tillbaka dygnet (men jag vet att det är omöjligt, speciellt nu). 
Hämtade också Bella i pappas nya  bil. Faan, va skit rädd att jag skulle förstöra den! Haha, med den bilen kunde jag iallafall hålla hastigheterna.. för jag va så rädd att jag skulle krasha den. Saknar min baby, vill ha tillbaks den!:(

Nu ska jag snart åka iväg & lämna Bella igen. Hoppas jag klarar det!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Linda - ndail

tack va snäll du är :D



allt bra?

2009-07-15 @ 16:28:51
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0