Pusshej

Igår förberedde  jag mig på myskväll hos Malin, med filmkollande & godiskäkande. Men det blev inte riktigt som planerat.
Vi hyrde skräckfilm & så kollade vi på bästa filmen ever "never back down". Men när vi sett den så blev vi så jävla rädda så vi typ la oss på golvet & vågade inte röra oss.
Vi smsade då Henrik & bad han komma hem (han va på krogen), men det tog ett tag innan de kom (de kom väl typ halv 3 eller något?). Vi va riktigt larviga, men vi va faktiskt skit rädda! Tillslut kom Henrik hem & vi trodde att han va ensam. Men det visar sig då att hela grabbgänget kommer in. Haha, & där ligger jag & Malin under filten, jag ser skitsliten ut & så är vi typ skit skrajja. Men rädslan försvann snabbt när alla slog sig ner i soffan.

Då började en kväll som jag egentligen borde avstått ifrån. Med ölspel & lite för mycket snack istället för sömn. Vi gick & la oss klockan 8 lixom. Skojja inte om att jag är sliten idag igen! Mamma kom & hämta mig för 10 min sedan & nu ska jag fixa iordning mig & så kanske jag ska träffa Dennis när han har packat klart. :)

Förresten, träffade Patric & Niclas igår också, det va ett jävligt bra tag sen kan jag ju säga.


& här har vi killen som gjorde "never back down" till den absolut bästa filmen!
CAM GIGANDET


Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Livvie

hethethetheting på bilden :D!!!

2009-07-12 @ 21:42:30
URL: http://oliviaaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0