Stefan the master skriver

Hejsan, jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter stefan och är 20 år gammal. till vardags rensar jag fisk och lagar diverse maträtter. Nog om mig. Vi sitter just nu, i denna stund och dricker syra och pratar om ridsport och brottning. Jag tänkte också passa på, i denna lyckliga stund av kändisskap, att säga att glasblåseri är en överskattad form av konst. kaffe är också en grej. En sak jag har undrat, varför bor surikater i marken? Underligt, eller hur?

nu ska jag ut och cykla så vi ses på torsdag

law yaaa, see yaaa ;)

Er trogne riddare, Stefan

Kommentarer
Postat av: Diana'

thnx! (a'

2009-07-25 @ 23:14:44
URL: http://dejaneh.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej :D

Jag har nu en ny tävling på min blogg! Vinnaren får en länkning, precis som förra gången! ;)

Kika in nu på direkten och läs vad du ska göra, så kanske det är du som blir den lyckliga vinnaren…?

Med vänlig hälsning Josefin <3

2009-07-26 @ 20:25:03
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0