that's hot

Kom precis hem från Malin & Henrik som hade fest igår. Den blev riktigt lyckad tycker jag ! Tack för en skön kväll med sköna människor, bad i en kall pool & grejjer .
Sov hos Malin sen (i en väldigt trång säng) haha... eller jag sov väl aldrig riktigt, vi låg istället & drog gustavsson skämt hela morgonen!

Igår va jag , trots det dåliga vädret, & badade med Robin & Ak. Robin tog båten hit & så badade vi i drevan. Det va riktigt najjs faktiskt. & därefter drog jag hem & fixade iordning mig för att sedan dra till Malin som sagt. :) 
 
Nu måste jag få lite sömn. Jag ser ut som en knarkare. Helt röda ögon & så är jag skit sliten!


Körde strand looken igår på festen.



pusspåer

Kommentarer
Postat av: Maaalin

Tack själv hade jätte roligt med dig igår och imorse. Haha vi var så bra att härma med röster och allt. plus poäng till oss!

2009-07-04 @ 15:46:10
URL: http://mallinandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Skitsnygg tröja!! :)

2009-07-09 @ 16:14:47
URL: http://rauhofers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0