Vad händer babes ?

Vaknade för inte så längesen & nu sitter jag & kollar på "life of ryan". han är grym!
Igår var jag först på 20 års fest & sen på inflyttningsfest, vilket gjorde kvällen helt okej. Ganska mycket folk va det iaf. 
Det var dock ganska svårt att ta sig hem igen. Vi fick gå från bergfoten (eller vad det hette), till alleplan. Det gick nämligen inga bussar. En morgon prommenad kan man säga. Det va ganska trevligt faktiskt & vi kom ju hem tillslut:)

Idag sitter jag & överlägger om hur & vart jag ska spendera min lördagskväll. Känns som om jag ska ta det lungt idag. Man vill ju inte åldras i förtid, vilket det känns som om jag gjort under de senaste veckorna.
I vilket fall kanske jag följer med Linda, Christina, Lina, Malin & Ak till grönan ?:) Skulle va mys. Eller så kanske jag ska ringa Sebbe & Oliver & se vad de ska göra ikväll.. eller så stannar jag hemma i min ensamhet, går & lägger mig i tid, så att jag kan gå upp & träna tidigt imorgon?
Har inte bestämmt än, men vi får väl se.


Är sugen på att shoppa, det känns som en typisk shoppa-dag-idag:) !



Jag är iallafall ganska glad idag.
Kolla in hamsterkinderna, haha

Kommentarer
Postat av: jessica '

bra blogg måste jag säga. fastnade direkt (a)



- har också ett shopping sug nu men jag får nog vänta tills jag åker till spanien ;)

2009-07-12 @ 18:16:36
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0