Är.

Är fortfarande riktigt arg.. men jag kanske får skylla mig själv. Jag vet inte?
Aja, ska släppa det nu. Det är ju inte värsta grejjen & det hade kunnat bli värre.  
yesterdays btw.




Hände en ganska roliga sak idag. Pinsam, men rolig. Jävla Snyggingar , säger jag bara ! ;)
Annars idag drog jag, Jossan & Alice till centurm & käkade. Sen gick jag & Jossan till Sats , för att träna.
När jag kom hem va Henkebenke här & välkommnade mig <3
Vi lagade mat till Jessica & Micha som skulle komma senare & så kolla vi lite tv & snackade.  
... tyvärr åkte de nyss. Alltid så tråkigt! Känns som en del av mig försvinner varje gång. Blir så tommt & saknaden blir så stor. 

Juste, hann gå ut med ak en sväng också. & hon berättade en sak för mig som .. inte hamnar på bloggen.
Men en sak som gjorde mig jävligt förvånad & arg . Fast jag visste ju iofs att det skulle bli så. I can only blame myself.

Nu ska jag iallafall iväg,
pusshej

Kommentarer
Postat av: cecilia ♥

gud vad fin blogg, och outfit!! =) har du gjort headern själv?

2009-06-08 @ 20:12:09
URL: http://ccecillia.blogg.se/
Postat av: melissa

fint hår :)

2009-06-09 @ 10:14:56
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0