bara därför.

Märkte också att min mobil gått sönder igen. Men den här gången hade jag tydligen tappat lite delar också, så nu går den inte att laga. När jag satt & försökte tejpa ihop den, så fick jag den brillianta ideén att sätta dit ett klistermärke istället..  hittade inget. Så jag fick sätta dit en såndär siffra man brukar sätta på brevlådor & sånt (tror jag iallafall).


Ja, så ser den ut nu. Skitsnygg alltså ! haha, inte.


Tänk va tråkigt jag måste ha nu, eftersom jag sitter & slösar tid på att skriva om ett klistermärke ?
Ah, jag tänker inte gå någonstans idag iallafall. Aldrig !
Så jag kan likagärna sitta här & skriva om brevlåde märken.

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0