Behöver hjälp.

har svårt att skriva nu, klippte precis av naglarna & satte dit lösnaglar istället. bilder kommer sen.

nu skulle jag behöva hjälp av någon snäll & teknisk människa. jag vill kolla film, the notbook, men jag kan inte bränna ner den på en skiva.. jag vet inte varför, men så är det. ´kan någon komma till mig?

den som kommer kan jag klia på ryggen med mina långa naglar, hahaha.
annars idag har det varit både sämsta dagen & samtideigt bästa dagen. i början, trots att jag var trött, så hände det bästabästabästa grejjen! ... men i slutet av dagen hände det sämstasämstasämsta fucking grejjen.
ni får inte veta vad det är.. tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Maaalin

jag såg en väldigt väldigt luten förändring, kan du göra slingor?(a)

2009-06-01 @ 22:11:58
URL: http://mallinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0