Bruden utan koll.

Trodde helt allvarligt att vi hade skolavslutning i morgon, så jag hade gjort värsta planerna... men så visar det sig att vi hade skolavslutning idag ! Haha, bra det ;)
Började med utdelning av betyg & snack med klassen, sen uppvisning i aulan. Bla. va det två stycken killar, som tog studenten i fredags (men som kom tillbaka för att rappa för oss) & va riktigt grymma faktiskt!

Eftersom jag fick skita i planerna (kanske tar det imorgon istället) så hittade jag på lite grejjer med ak istället.
Ville egentligen ut ikväll. Men det fick bli bio, shopping & middag. Mys.
Vi såg My bloody valentine i 3D. Tycker 3d är lite jobbigt Filmen va också jobbig. Hatar när folk blir jagade & dessutom hade vi ju inga killar med oss (vilket skulle vatt  bra!). Någon som följer med nästa gång? ring !
Om inte Jensen Ackles spelat i filmen, hade jag tyckt att den söööög! Men tack vara honom, så blev filmen helt okej.


så jävla het!

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

jo tack det är bara fint här..

2009-06-09 @ 23:42:51
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0