Godmorgon!

Undrar hur det blir ikväll. Som Robin nyss sa, vädret kanske inte tillåter mig att dra in till stan (trots skjuts)..
Aja, det löser sig nog.

Nu sitter jag iallafall här & kollar ut på det jävla skit vädret. Ska ringa lite vänner snart, men det känns ju inte som om man vill åka någonstans nu? Tröttna alltså.
Sålänge gör jag ett onödigt långt test ;)

1. Är du singel nu? Självklart
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Korta.  
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Naa, tveksamt
4. När hade du sex senast? Som om jag tänker skriva det här?
5. Har du kört oskyddat nån gång? Haha.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Mycket!
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ah, det har jag.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Tyvärr
10. Haft sex på fyllan? Men?
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja..
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Absolut
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Klart jag har
14. Somnat gråtande pga kärleken? Det har jag
15. Varit otrogen? Nej, det har jag faktiskt inte
16. Ångrade du dig? -
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Vet inte, 3 månader typ.
18. Har du någonsinn varit kär? Jag tror det
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Haha, ja


KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? Klart jag har
22. Är du ofta med dina vänner? Självklart
23. Vad brukar ni hitta på? Allt
24. Bästa minnet med nån vän? Många!
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? De vet vilka dem är
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja ?
27. Har du hatat din bästa vän? Nej!
28. Litar du på din bästa vän? Självklart!
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Nej 
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja
31. Vart bor din bästa vän? Jönköping
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Ne, det gör vi faktiskt inte.
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Jo, men inte någon nära kompis & inte om något stort
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Säkert
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Varför skulle jag?
36. Vilken kompis var du senast med? Malin
37. Har du många kompisar i din klass? Haha, nej. Har typ inga killar i klassen
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Det är några stycken
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Nico, Mickan


SISTA SOM
40. Du fick en puss av? Bellaa
41. Sov med dig i samma säng? Haha, .-
42. Du delade ett riktigt skratt med? Malin
43. Du gick på bio med? Alla från igår
44. Du höll i handen? En från igår
45. Du gick på stan med? Henke
46. Delade en pizza med dig? Bella
47. Du ringde? Adam
48. Skickade ett sms till dig? Robin B
49. Du kramade? Bella
50. Gjorde dig lite besviken? Jadu..
51. Gjorde dig mycket besviken? -
52. Du skrev med på msn? Jocke
53. Du snackade skit om? Snackar aaaaldriig skit! nemen, jag vet inte.
54. Du åkte bil med? Dennis
55. Gav dig en komplimang? Den du !
56. Du kollade på film med? Mig själv
57. Du åt med på resturang? Ak
58. Betalade något åt dig? Säkert pappa
59. Grät inför dig? Säger jag inte här.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Maaalin

vi delade många skratt igår:D

2009-06-12 @ 22:58:19
URL: http://mallinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0