Vem är på ?

Kom preics hem från gymmet. Va också en sväng i skolan , för att lämna lite papper (vilket gick mindre bra. eftersom de som skulle hjälpa oss va ganska ...efter).
Är jätte trött nu, så jag vet inte vad som händer ikväll. Antar att många ska ut? Iallafall alla som hade skolavslutnign idag.
För mig står det mellan "fest" & myskväll.. men ska man ha myskväll så vill jag ha med lite fler. Vilka bangar? (kan tänka mig att alla bangar). Alla ska typ ut :/ menmen,
snälla grabbar&flickor, ring eller smsa ! om ni känner för en lungn kväll, haha;)















Kommentarer
Postat av: cecilia ♥

sv: tack så mycket och ojoj vad hon är duktig!! =)

2009-06-10 @ 22:28:27
URL: http://ccecillia.blogg.se/
Postat av: Mr D

Skulle gärna kommit över, men har ens nr ;)

2009-06-12 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0