dollyblond.

Oh, yes.

Idag hade vi sista temadagen. Det va synd, för det har vatt riktigt najjs att slippa lektionerna! Har ju slutat tidigare varje dag. Iaf min klass har gjort det.
Annars idag, har jag läst Bellas bok, den va så jäävla fin! Bella berättade att hennes kompisar börjat lipa i skolan när de läst den & då tänkte jag lixom okeej, vilka mesar. Men nu när jag läste boken själv kunde jag inte hejda tårarna från att pressa sig förbi ögonlocken, rinna ner på kinderna & färga mina kinder svarta av mascara. Alltså, jag finner inga ord!

Jag lääääängtar till helgen! Jag fick för mig att min lärare sa "trevlig helg" till oss idag när vi slutade. Så jag gick ut ur skolan med ett leende på läpparna (för en gångsskull). Men Alice & Yasmine trodde inte hon hade sagt det.. då kom jag på att det faktiskt bara va tisdag. Aja, men i helgen blir det Partypartyy & så kmr min mickan ♥
Det ända som är lite tråkigt är att jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop allt.. menmen, den dagen, den stressen. Ta det som det kommer.

Förresten, är det otroligt dummt väder ute. Jag som bara hade tunna jeansleggings & skinnjacka på mig idag höll ju på att dö!Kylan gjorde ju att man började hallucinera att man va på antarktis & man kunnde se isbjörnar gå på gatorna. Fy fan! Nu vill vi ha sommar!

Shieet, blev ett långt inlägg idag. Jag har så mkt att snacka om knr jag. Men jag ska nog inte ta ut allt på bloggen.
Neej, nu ska jag ner & laga mat. Inte för att jag är hungrig, utan för att jag är tvungen. Eftersom ingen tycker att jag hjälper till här hemma. Tack för den säger jag bara!

Ha det bra ! Kom gärna & hjälp mig med maten. Det vore snällt. ♥®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0