myshelg

Det blev faktiskt inget festande för min del i helgen, vilket va väldigt skönt. riktig myshelg.
I fredags bestämmde jag mig i sista sekund att stanna hemma för att kolla film med Bella. Dels för att jag var trött & dels för att jag var riktigt jävla arg & sur.  
I lördags va jag först med Micho. Vi käkade, träffade hennes syrra & hennes kompisar. Sedan träffade vi också Victor & Björn en stund. Alltid lika kul, så jävla sköna grabbar asså! 
Senare på kvällen kom Robban & plockade upp mig. Jag, Robban, Robin, Bella & Mimmi kolla film hos Robin.. kul att träffa dem igen, filmen var dock mindre bra. jag fattade inte speciellt mycket.  
Fick också skjuts hem imorse. Robban tyckte det va bäst. Han trodde jag skulle somna i ett dike annars. Det skulle jag nog gort om jag inte fick skjuts.
Trots denna lugna helg är jag trött. Vad ska man göra ? 

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0