rastlös


haha, kolla! detta är typiskt mig alltså. kollade igenom massa bilder & i varje mapp hittade jag sådana här bilder.
I know you like it!

skrev precis ett inlägg. men jag vet att det finns en viss person som gillar att läsa min blogg, så jag skriver ett till inlägg för den speciella vän. som förövrigt har en stor del i mitt hjärta. en speciell plats, för en speciell bva!
jag har egentligen inget att skriva. det brukar jag kanske inte ha heller.. min blogg är trots allt ganska ytlig & när jag väl skriver ngt mer personligt använder jag mig inte av namn. jag gillar inte när folk pekar ut ngn i bloggen. det är bara onödigt. istället kan man skriva det man tycker & tänker (utan ngra nämnda namn) & hoppas att personen man skriver om ska läsa inlägget, förstå vem inlägget är skrivet till (dvs. den personen) & ta ta åt sig!

 jag har inget att göra. egentligen skulle jag duscha & fixa iordning mig inför kvällen, men det är en speciell, retsam, liten person som bor i mitt hus & kallas syster som har tagit slut på allt varmvatten. så när jag skulle skölja ut blekningsmedlet ur håret förut höll jag på att förfrysa hjärnan. heeelvete vad kallt det var!
därför blev jag tvungen att skölja & schamponera snabbt, sedan gå ut ur duschen, lägga i balsam & ta på mig en tröjja..
nu sitter jag här med balsam i håret, redo för att snart gå in i duschen igen.. när varmvattnet vågat sig tillbaka.
SNART HOPPAS JAG!

Aja, ska inte sitta här & tjööta mer.
Ha det bra babes<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

BVA!<3<3<3

2009-03-26 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0