Tack för ingenting

Sitter ensam med en godispåse. Väntar på att jag snart ska dra mig ner till bussen för att sedan åka till brb.
Senare idag ska jag träna. Kanske på odenplan med Bella, eller på sats med mamma..

har iget bättre för mig än att göra detta test. fattar ni hur illa det är eller ? haha

Lovar du att vara ärlig? Är nästan alltid ärlig ju.

Du heter: Rebecca Larsson

Smeknamn: Oftast Becca. Annars har jag fler som inte ska tas upp här.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag sörjer inte.

Beroende av: Vänner & kanske tom. godis?

Vem behöver du mest just nu: han.
Vad tror folk om dig? Inte fan vet jag.

Stämmer det? Jag vet inte. Det mesta skulle jag tro inte stämmer.

Vad får du oftast komplimanger för? Berors på av vem jag får dem.

Vad säger du för att imponera på någon? haha, vet inte. jag behöver inte säga ngt, haha!

Hur imponerar man på dig? få mig generad, inte många lyckas med det. annars kan man va riktigt grym på bräda!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jaa.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 25an eller ?;)

Var bor du? Haninge

Trivs du där: Ibland. Skulle gärna flytta.

Äger du några converse: nej

Sprit, cider, vin eller öl: helst sprit, annars öl eller cider.

Brukar du bli för full: vad tkr ni?

Vad har du för mobil operatör: comviq kompis

Är du allergisk i mot något: pälsdjur

Har du haft sex idag: haha, nej

Nästa mål i ditt liv: Drömkroppen

Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer

Vem ringde du senast? pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: testa lämna ett meddelande

Antal timmar sömn inatt: INTE MÅNGA!

Sov du ensam: ja

Brukar du komma i tid: inte till oviktiga saker som skolan.

När mår du bra: När jag är med dem jag älskar

När blev du fotad senast: Jag vet inte igår.

Hur känner du dig nu: ensam

Vanligaste färg på dina kläder: svart & vitt

Vad tycker du om fötter: haha, jag tkr ingenting

Vad saknar du:  sommaren, han & det vi hade.

Hade du en bra kväll igår: jag mådde illa.. så, naee.

Favorit dryck på morgonen: ingen

Rakar du benen: haha, klart

När brukar du oftast gå och lägga dig: för sent

Är du blyg? ja, ibland

Sysslar du med någon idrott: nej, bara gym

Vill du hellre ha mail än brev: mail är svinjobbiga. de läser man ju inte ens!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: faktiskt
Har du spytt offentligt: ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hänga med grbbarna & se vad de har att säga när inga tjejer är med

Är du nöjd med ditt liv: ja

Är du bortskämd: ah, ganska mkt

Vad gör du i morgon: jag vet inte ?

Vad är det värsta du vet? skitsnack. you know it

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mkt
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning

Vad längtar du till? sommaren ännu en gång

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut. man vet vilka man kan lita på 

Vad använder du för shampoo? Olika

Vad är det finaste du fått? en låt som en kille skrev till mig en gång. så jävla söt

En speciell dag du minns: ja, en mkt speciell dag.
Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: ja

Om fem månader: orkar inte räkna

Du samlar på: kläder

Gröna eller röda äppeln: gröna , men egentligen inga..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: nico eller bella
Gillar du golf: jodå.

Vilken tid gick du upp idag: typ 9

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: klart det är

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, resa, festa!

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nee

När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag orkar

Har du piercing: öronen, naveln

Vill du gifta dig: ja, men det får vänta ett lååååååångt tag

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta: alldelse för sällan

Är du bra på att laga mat: ibland..

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du:  kan ju säga att jag va vigare när jag gick på gymnastiken

Är du musikalisk? sånglektion en gång i veckan & spelar lite gitarr bara.

Vad dricker du helst när du är törstig: ramlösa, loka

Vilken är din favoritglass: vet inte

Tror du på ett liv efter döden: jag vet inte

Tycker du om sushi: NEEEJ! fast jag har inte smakat ,men jag kan ju tänka mig. usch!

Vad äter du helst när du ser på film: Onyttigt

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll!

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo, men det va ett tag sen nu. för en helt onödig grejj. som jag inte fattar varför jag slösade energi på.

Biter du på naglarna: usch nej

Hur ofta tränar/motionerar du: två/tre ggr i veckan typ

Senaste låt du hörde: baker street med michael mind


Aja, bloggar mer sen. pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0