teach me how to lie

Idag har jag vatt duktig.. men också mindre duktig.
Jag var kvar hela dagen i skolan. Efter skolan gick jag en prommenad med Bella & Cayenne. Därefter städade jag massor! .. men sen blev jag & Bella så hungriga så vi drog ner & köpte pizza. Haha, inte bra. Men vi va sugna på en chillkväll, med pizza & film. Så vi köpte en pizza & kollade på en film (med Skarsgård i huvudrollen! ;)

Imorgon ska jag till gymmet, ensam:/ Sen blir det stan. Frammåt kvällen är jag & Syrran ensamma, så vi ska laga mat & hitta på ngt skojj.. & frammåt fredagsnatten blir det förmodligen fest.


saknar min gymkompis grymt mkt!
ibland är du så retsam att du går mig på nerverna, men du kommer alltid vara min bästa vän!

här har ni btw en ofixad Becca. kanske inte så många som vet hur en sådan ser ut.
men detta är den osminkade sanningen (man ser dock inte mitt ansikte speciellt tydligt), i pyjamas & fult, uppsatt hår.



pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0