Utkast

Ahh, fattar inte vad jag håller på med längre. Vad gör jag egentligen ? Det känns som om jag håller på att bli någon jag inte är. Någon jag inte vill vara. 
Fattar inte vad du håller på med heller.. förlåt, men du gör mig till någon jag absolut inte är.


Imorgon ska jag på arbetsintervju & det blir därför ingen skola för min del. Malin kmr säkert ge mig ig nu.
Efter intervjun kanske jag tar en sväng på stan. Jag kmr knappast hinna tbx till sånglektionen..

En grejj jag kommit på är att min design är felstavad. Haha, min syrra (det är hon som fixat designgn btw) har satt dit ett s på girl, så det står girls istället.
En annan grejj jag kommit på är att jag inte tar ngra nya bilder. Vilket gör min blogg tråkig. Jag får väl ta & fixa det snart. När jag orkar.


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0