Ballar av stål.

Jag sitter nu någonstans jag absolut inte borde sitta. Jag sitter i soffar & kollar tv, ballar av stål.
Jag borde egentligen plugga eftersom vi har så grymmt mycket att göra de här veckorna, framföralllt den här veckan!
Jag färgade nyss håret också. Det blev väl inte så jätte bra.. men men . Hoppas det blir bättre imorgon:)

Haha, hände värsta pinsama grejjen idag också! Ouuf! Ak, du skulle vatt med. Krya på dig vännen, du måste bli frisk! Jag ska inte till Nässjö i helgen, så vi måste ju ut!

You know I love you!


Kommentarer
Postat av: mickan

JO JO JO JO JO JO KOM TILL MIG!!!

2009-05-04 @ 23:08:21
Postat av: mickan

JO JO JO JO JO JO KOM TILL MIG!!!

2009-05-04 @ 23:08:51
Postat av: Anonym

Stanna hos mej beccsi. I need Yoo! :)

2009-05-05 @ 11:03:25
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0