Bella betyder vacker

Förlåt för att jag inte tog telefonen när du ringde.. Jag var bara så lessen & jag tror inte du skulle velat prata med mig då.
Du skulle nog inte ens hört vad jag sa, haha.
Du är ju på resa & ska ha roligt! Jag saknar dig massor, har önskat hela dagen att du var här hos mig! Skrev ett jättelåångt sms till dig idag, men det kom inte fram. Fattar inte vad som är fel på min mobil. Men jag hoppas iallafall att du har det roligt & att du tar hand om dig ordentligt. Du är ju mitt allt sötunge.

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: malin

gumman vad har hänt?:( du vet att d alltid kan prata med mig

2009-05-13 @ 23:01:59
URL: http://mallinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0