Det är alltid ett problem med de här små jobbiga jävlarna!

Nycklarna, de försvinner ju ständigt!
Fandå. Idag gick jag upp i tid & allt. Jag var redo att gå till busen när jag plötsligt insåg att jag glömmt min väska i mammas bil. I väskan hade jag stoppat i typ alla hemmanycklar vi har, eftersom jag ibland får så brottom att jag måste ta en ny hemmanyckel varje gång jag går till skolan ( efterom jag inte hinner leta efter den som ligger  i väskan).
Nu sitter man här, med inte en enda nyckel & hoppas på ett mirakel . Haha, nee. Men jag pallar inte komma försent hela tiden när det inte är mitt fel. Nu var det ju tex. nycklarnas fel. Jag tänker ju inte lämna huset olåst! :O
Aja, så kan det va. Mamma kommer hem på hennes rast & lämnar nycklarna & hämtar mig.


Varför är det alltid problem med nycklar ? Hela jävla tiden ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0