Dollyblond.

Mitt hår har förvandlats till slitet, gulblondt dockhår! Haha, här ska ni få lite bilder.
Ta det som ett specialinlägg, endast för er :)


Ni ser nog inte så mycket skillnad, man jag kan lova att jag gör det! Jag blev inte helt nöjd.
Jag tycker det blev gult. Det va inte såhär jag ville ha det.
För övrigt är detta dagen outfit.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••



Frisörernas svar på mina hårproblem är alltid,alltid: "Du skulle passa i page"


Mina vänners svar på problemen är: "KLIPP LUGG!"

Min mammas svar är självklart: "Jag tycker du är så fin i uppsatt!"



Men mitt eget svar är: "Jag är inte mig själv utan detta risiga lilla svall. Jag skulle aldrig klippa av det! Never ever!"

 Men jag ska försöka vänja mig av hårspännet som alltid sitter i min lugg. Jag är jävligt rädd för förändringar & därför ser jag typ alltid likadan ut.. men det lilla hårspännet ska vi nog kunna bli av med. Det är ju trots allt bara ett hårspänne, ellerhur?


Haha, ett tydligt bevis på att hårspännet allid sitter där. I ALLA situationer, även när jag solar.
 Ps. den där bilden  är jag verkligen snäll  när jag visar! Egentligen borde jag slänga den föralltid. men den  här gången bjuder jag på den!
Skitful på mig, kolla surminen lixom, plus att jag visar magen, att jag inte har något smink & att jag typ är äckelsjuk(förkyld)! Uhh.
Varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLL som visa?! Haha, jag ser ju ut som en ****.

Fast du borde klippa lugg asså, kom ihåg vår makeover ;)

2009-05-05 @ 17:54:26
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0