Dream big fuckers


Just nu vill jag bara dit.
Så mys, saknar! Slippa allt här hemma.
Skulle vara skönt. Men jag skulle ju självklart
ta med mig vännerna & kusinen (Henkebenke på bilden).

Planerna för sommaren är annars:
-Sommarstugan, med vännerna>
-Göteborg
-Nässjö såklart
-Öland
-Kommer vara ute med båten en hel del förmodar jag (& då menar jag inte den på bilden, HAHA)
-Kanke Mallorca med Nico, hoppas,hoppas!
-Varberg/Halmstad förhoppningsvis
-& en oförglömmlig resa med Ak, blir nog sista minuten. eftersom vi är lite sent ute !
 
Lycka till Becca. Har ju fan inget jobb än. Men jag ska iväg iaf. Jag hoppas ju också att några kommer upp till mig i sommar ? Henke, du kan ju tom . komma innan sommarlovet tkr jag.

Kommentarer
Postat av: ak

Åhh, resan! Vi måste boka :D

2009-05-05 @ 22:11:32
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0