En bikini till ?

Ska jag köpa den här bikinin också? Eller är det bara onödigt med en 14e bikini i min samling?
Var i Centrum med Bella idag. Kollade skor & kläder till henne när hon ska till Italien. Hon köpte finaste klänningen, lägger in bilder på den sen. Hon köpte också den här bi´kinin. Hm. Jag gav henne också en av mina som en "resepresent" (haha) & då sa hon att jag gärna fick låna hennes. Men jag vill ändå ha en egen. Jag vill ha allt själv. Så jävla ego.


Den här är ju faktiskt väldigt bra när man ska sola. Blir ju fin bränna.



Nu ska jag till Länna. hejdå


Kommentarer
Postat av: Regina

snygg bikini! Köpt nyligen?

2009-05-09 @ 22:19:13
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0