Havet suger.

Igår va jag & Ak ute & gick en långpromenad när Malin & Carro ringde & ville att vi skulle följa med på en fest.
Vi drog då hem till mig, bytte kläder & hämtade lite grejjer.. sen drog vi dit. Efter ett långt tag virrande med vägledning på telefon hittade vi fram. Vi hade ju varit där, så vi kännde ju igen huset iallafall.
Det var ganska chill där, med sköna människor. Vi badade senare under kvällen & drog vi hem vid 3 tiden kanske ? Vi ska inte tala om hur jag såg ut när vi åkte hem. förjävlig! skämmdes som fan, menmen..
Jag fick kanska lite för mycket av det goda & därför var det lite svårt för mig idag när jag skulle gå upp. För det första märkte jag inte när Ak gick hem & för det andra kunde jag inte gå rakt när jag gick upp själv klockan 1.
Haha, & jag hade lovat mamma  & pappa att följa med ut till båten. Det var svårt, jag mådde dåligt & var nära på att ramla i vattnet ganska många gånger kan jag ju säga. Känner mig fortfarande inte helt nykter.


.. men ikväll blir det fest igen. Så jag måste ta igen mig snabbt nu.

bilder från båten kommer sen, om jag orkar & vill. kanske inte vill visa hur fräsig jag såg ut. haha

dalarö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0