NU för fan!

Nu börjar jag får dåligt tålamod. Jag har inte fixat i ordning mig än & jag är sjukt seg men ändå tror jag att det bär utåt snart. Men jag kan tänka mig att det blir såhär:
Jag fixar mig, går ner & möter Ak i sågen, sen sätter vi oss på en buss till tyresö eller vilket ställe det nu blir. När vi sitter på bussen kommer våran "Kontaktperson" på festen ringa & säga att det inte är något drag.. & vi blir tvungna att dra hem igen..
jag vet inte, men det är bara en känsla jag har..

ne, vänner nu får ni ta & bestämma er!

eller hemma& sova?

Kommentarer
Postat av: ak

HAHA, det där scenariot skulle jag kunna instämma i..

2009-05-02 @ 23:55:50
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0