nya hörlurar

nu ska jag leta nya hörlurar till ipoden. mina är sämst! man hör inget & så är dem helt söndriga..
jag funderar på de här.
      
                                                             79:-                                                                         199:-


De första är väääligt billiga & ganska vanliga. De andra är lite dyrare, men jag tyckte de va snygga.. fast det kanske är lite tönt varning på dem? .. kanske det iofs är på båda. Men jag ska ha någon av dem här iallafall!
Aja, jag beställer dem imorgon. Nu ska jag sova.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: cassandra

vart finns dom att beställa?

mina är också pajkade, måste ha nya, MEn billiga;)

2009-05-28 @ 12:49:24
URL: http://cassandrasdiary.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej. Jag har en frågestund i min blogg. Så gå in och fråga på nu. Den slutar imorgon! :)

2009-05-28 @ 17:16:35
URL: http://eemmaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0