shh

Igår stressade jag gaalet för att hinna med bussen, eftersom Björn & Danne skulle ta samma buss. Resan gick snabbt. Mötte lite mer folk på tåget & en av de killarna råkade ut för en liten "olycka"..
Vi åkte iallafall till skogås & därifrån fick vi skjuts av snälla Axel, hem till Sebbe.  
I början kom det typ massa ra**** & jag trodde det skulle bli bråk. Det var jävligt spänt  & alla var ju ganska tankade. Haha, jaa. Sen ska vi ju inte gå in på deras raggningsrepliker eller deras sätt att ta en diss på.
Men de drog ganska tidigt iallafall.  

Det var en ganska skön kväll, dock så var det inte många tjejer där (vilket kanske inte var så kul för grabbarna). Det var inte ens en fjärdedel tjejer av alla som va där.
Senare drog jag, Ak & Danne hem till Victor. Chillade & shottade lite.. tills vi kännde att det var dax att dra hem.
Drog en genväg genom massa buskar, därför har jag typ massa barr i huvudet.
Det blev kanske inte värsta festen, men jag hade iallafall kul ! Sköna grabbar alltså.

Nu ska jag antingen ut med båten eller fortsätta sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0