Shopping tour.

Började min lediga dag på SATS. Ett behövligt, men jobbigt gym pass.
Sen åkte jag med mamma till stan. Käkade pizza i kungshallen & jag drog en hel själv !!!
Sen tog vi en snabbrunda i några få affärer i stan. Köpte bla. detta & underkläder.


T- från mng.

Jag va inte säker på om den här blusen såg tantig ut. Alla andra passar alltid
grymt bra i sådana blusar, men jag har en förmåga att se en aning tantig ut.
Men jag köpte den iallafall. Haha, knep den före Linda Rosing som gick & kolla på samma sen efter.

Köpte också MASSA nagellack ! Så jag ska fixa mina naglar perfecto senare. 
Plus en ny ögonfransböjjare, som jag ska använda lite mer varsamt än mina förra.

Puss

Kommentarer
Postat av: cassandra

den översta tröjan var verkligen jätte fin!! vart klommer den ifrån?:D<3

2009-05-29 @ 20:23:20
URL: http://cassandrasdairy.blogg.se/
Postat av: dila

blusen va jätte snygg!:)

2009-06-03 @ 18:40:45
URL: http://sinems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0