Sleeeten

Jag hade ju planerat att stanna hemma, kolla film & sova igårkväll. Det hade ju trots allt varit en lång dag & jag var så himla trött ! Men sen ringde Robin, Robban, Niclas & fråga om jag skulle med till Akalla för att kolla streetracet.
Men jag tyckte det var för långt att åka dit, så jag åkte istället till Malin & hennes två tjejkompisar (självklart var ak med också). Vi tog första buss till fornudden, till en fest hos Alex. Vi hade svårt att hitta till huset.
Men vi mötte många roliga människor på vägen kan jag säga, haha. Bland annat Oscar, Sebbe & Tim. De hade också varit och kollar på streetracet. Förresten, var det någon annan som gjorde det?:)
Tillslut hittade vi iallafall till huset, vi klev in utan att någon öppnade för oss. Sen blev vi genast vägledda till Alex egenbyggda bar. SÅ JÄVLA HÄFTIG! Vi fick champange & grejjer av Erik & några fler (förlåt för att jag inte kommer ihåg namnen). Sen va det bara att ta av sig för att hoppa i jacuzzin med grabbarna. Malins kompisar drog, så det va bara jag, AK & Malin kvar plus alla andra såklart. Haha, riktigt mys alltså!
Vi satt där hela kvällen sen, drack öl efter öl tills klockan blev 5 & vi började frysa.
Då gick en av killarna ner & satte på bastun. Så vi bastade lite, dansade lite & hade allmänt jävla kul! En riktigt lyckad kväll måste jag säga!

Klockan 6 åkte vi tillslut hem, fast ingen av oss ville det egentligen.. men jag visste att pappa skulle tvinga upp mig ur sägen direkt när jag somnat hemma, så jag va tvungen att dra.  & så va det ju inte så många kvar där heller.. alla körde ju hem typ redan klockan 3 eller något.

Men i sågen träffade vi en kille som hette Micke & som bodde precis vid mig ! Jag som trodde att jag kännde alla i min ålder (åtminstonde visste vilka alla var) som bodde här.. men honom jag jag aldrig sett! Okej, han var väl lite äldre än oss.. men ändå! Han hade tydligen 2 kompisar i samma lägenhetslänga också, som jag inte tror jag sett heller någon gång. Han bjöd iallafall in oss i sin lägenhet & så satt vi där och snackade ett tag. Skitsnygg lägenhet måste jag säga btw!
När klockan va 7 eller något drog jag & ak sakta hemmåt. Det var tufft vill jag lova. Jag va nog inte riktigt som jag skulle vid den tiden än. HAHA!

Bilder kommer när jag fått dem av mailn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0