The night is what you do

Två kvällar i rad & kanske en tredje ikväll ?
Valborg var överskattat, men trevligt hade vi ju det iallafall. Igår kom Ak hit, vi lagade mat & massa tills vi drabbades av panik & fick för oss att dra på fest hos Adam.
Vi åkte då till Alleplan & där mötte vi Hockeypojken & massa andra killar som konstigt nog visste typ allt om mig! Det va läskigt ! Jag visste ju inte vilka de var. Hade inte ens sätt dem förut!
Menmen, sen mötte vi iallafall killarna vi skulle hem till, Joel & Tobias tror jag dem hette.

Fick inte många timmars sömn inatt. Var ju tv ungen att gå upp & boxas nu på morgonen också..
Nu ska jag ut & äta i solen.

Pusspåer


Här har vi skalman! HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0