Yeah, skola imorgon. *fuck

Hatar, men samtidigt älskar söndagar. Ett plus är ju att man är ledig, men det är också sista dagen på helgen & man kan inte tänka på annat än att verkligheten börjar dagen efter.. vilker gör söndagarna förjävliga ibland. Inte heller så kul om man vaknar upp bakis, vilket ofta sker på söndagar.

Har nu suttit & pratat i telefon med min älskade Nico ! Blir alltid lika glad av att höra henns röst.
Annars idag har jag bara tagit det lungt, prommenerat med AK & KLIPPT MIG! Lite kort, men det var behövligt.. Imorgon ska jag färga håret & hoppas på bästa resultat. Haha. Godnatt på er godingar.


Saknar dig något enooormt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa på nya håret! :)

2009-05-04 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0