det har blivit en kamp att klara vardagen..

Till att börja med saknar jag Nico.. önskar av hela mitt hjärta att hon bodde närmre. 
 Kvällen igår blev ganska lyckad. Jag började "förfesta" med Bachman, Robin & Stek på söder. Trevliga killar det där!.. men Bachman är som sagt inte den snabbaste människan jag känner;) haha.
Sen tog Raabe turbobilen till en fest i Tyresö, där vi träffade tjejerna & annat bekant folk. 
Kvällen slutade hos Bachman & Stek, där vi bara tog det lugnt. Snälla Rabe skjutsade hem mig & Ak ganska sent eller ska jag säga tidigt på morgonen? Vi tog en sväng till statoil & sen blev det hem & SOVA!

Snart ska jag träffa mina kära flickor. Vi ska ha ett möte. HAHAH!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nico

Aw, :) glad jag blev när jag läste att du saknar mig :)

jag saknar dig med! Glöm inte allt vi pratat om nu bara.

Du är så vacker och fantastisk som du är!

Jag älskar dig! Puss på dig!

2009-11-22 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0