Glöm aldrig vem du är.

Jag har så tråkigt! Inte har jag något att skriva heller. Så varför skriver jag? Jag har ju inte ens en bild att publicera.. 
Aja, 
Varför kör man sämre på körlektioner? Varför kan man inte vara lika bra där som man är hemma? Jag tror nog att det är för att de inte har lika bra bilar! Sådeså! 
Efter körlektionen idag så åkte jag & Malin & joinade biffarna på gymmet. Vi börjar komma igång nu . 
I morgon händer det grejjer vet ni, då ska det förbereeeedas! Jag börjar få lite ångest, men ändå inte. 
Igår var jag så trött på allt festande så jag kunde spy. Jag mådde typ dåligt & hade ångest över det.. 
men idag är jag återigen festsugen. Kan någon berätta vad detta betyder? 
Jag bör lugna ner mig lite. Visa mitt rätta jag. Becca som bor i sin säng, älskar godis & mys!
Annars kanske jag åldras i förtid.. som David sa igår, jag kanske får rynkor när jag är 25:O
PUSS

ni såg väl Paradise hoppas jag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0