Självklart!

Körlektionen gick bra, men jag fick inte köra med den rekommenderade Alex. Jag fick köra med the boss! Haha
Därefter åkte jag till gymmet & byggde på mina armar tillsammans med Mallan. 
Kollade nyss på mammas pojkar & Paradise Hotel. Bästa programmen som går på tv nu när Inlåst är slut. 
Självklart åkte John ut! .. bara för jag hejade på honom säkert. Nu kommer Paradise inte vara lika bra längre. Tråkigt värre. 
malin förresten, 
"jag har ju inte så stor koll asså.. men typ 50-100 kanske?"
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maaalin

Hahah... "Jag har raggningrepliker i en liten låda. Men inget jag kommer avslöja här" Okej:S? varför inte liksom? Hahah

2009-11-20 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0