Det är dags att denna saga får ett lyckligt slut.

I förra inlägget skrev jag ju inte vad jag hade för mig i fredags. Så jag gör det nu istället. 
Kvällen började på Industrin tillsammans med Dennis, Stefan, Ak, Jocke, Robin & några av deras kompisar.
Jag trodde aldrig vi skulle komma in, men det gjorde vi. Bachman skulle jobba tidigt på lördagen, så vi drog därifrån vid 1 halv 2 någongång? 
På gullmars blev det självklart bråk igen, eller snarare tjafs. Men den här gången va det mellan mig, ak & någon gammal gubbe. Han va så jävla ful & äcklig. Men som tur var så fick vi hjälp av två killar, haha. 
När bussen väl kom så åkte vi på efterfest i Tyresö där bla. Simon & Stefaaan befann sig. 
Jag kom hem vid halv 5 typ. Men det var en ganska trevlig kväll. 


Igår va det match & självklart vann ju AIK ! Väntat!
Vi åkte till- & från matchen i aik bussen med Stefan & hans bror. Matchen va najjs, men det bliv lite för mycket öl. Tillochmed min mobil blev ölskadad!
Åkte till Oleary´s efter matchen.. & sen... ?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0