happiness

Igår hade jag största ångesten över jobbet idag. Jag är ju så ung för ett sånt jobb & så har jag aldrig fått så hög lön förut! Därför kände jag mig jävligt pressad. Men tjejerna hjälpte ju mig såklart förtränga rädslan lite under tjejkvällen igår, tack brudar<3
Jag hade inte behövt vara rädd(jag kanske skulle lärt mig lite mer om bilar kanske, men annars). Allt gick jättebra & jag fick massor av hjälp av säljarna! Det var ju ganska lugnt i bilhallen. Vi stod mest där & snackade... mycket grovt killsnack måste jag säga. HAHA! Men säljarna var jätte gulliga & verkligen snälla killar. Fick ju skjuts till stationen sen också, i en grym bil! ;) Tack!
Annars i helgen var jag på inflyttningsfest hos Dennis & Stek på söder. Fick skjuts hem, tack till er också!
Såhär såg jag ut idag. Skulle egentligen haft skjorta, men jag tyckte det räckte med kavaj, kavajbyxor & riktigt jävla höga klackskor som dödade mina fötter mot slutet!

jag är fortfarande sjuk också.. men vad ska man göra ?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0