sadness

10 punkter som konstaterar hur jävla synd det är om mig!
1. Jag skulle överraskat Nico ikväll genom att dyka upp i jpg.. men så blev jag sjuk! Så jävla typiskt för jag hade verkligen planerat & jag ville komma dit mer än allt annat!!!
2. Verkar finnas grymma fester ikväll, men jag är sjuk!
3. Jag är velig.
4. Jag har inte träffat Malin & Ak på ett tag.. 
5. Jag har jätte tråkigt just nu!
6. Om jag .. mot all förmodan.. drar ut ikväll så har jag inget att ha på mig & det är för kallt för att gå i underkläderna ju. 
7. Niclas svarar inte på mitt sms! 
8. Snackade nyss med en gammal kärlek som irriterar mig sjukt mycket! 
9. Jag skulle jobbat idag & tjänat cash, men jag är som sagt sjuk..
10. Jag behöver hjälp!
& så har jag en bra punkt.
1. JAG FICK ETT TILL JOBB IDAG (vilket innebär att jag har två jobb & kommer tjäna dubbelt)! Som värdinna på bil event! Sjuukt bra jobb, fast jag är ju inte så kunnig inom bilbranshen. 

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag fick vara med:) gullunge :D<3<3 MÅSTE TRÄFFAS SNART:D

2009-10-02 @ 18:00:58
Postat av: cassandra

åååh :D vart fick du jobbet?

hur fan har du lyckats anlla till dig två jobb din muppunge?:)<

2009-10-05 @ 14:46:23
URL: http://cassandrasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0