Say what

Bloggade inte jag igår? 
Jag var iallafall på vårdcentralen & kollade min astma, då doktorn tyckte att jag skulle vaccinera mot svininfluensan. Eftersom jag tydligen var i risksonen av de som drabbades hårdast, sa hon. Sagt & gjort. Nu har jag en orörlig arm! Den kändes helt förlamad på kvällen. Jag vet inte, men jag brukar faktiskt inte vara så känslig som jag är nu iallafall. Haha. 
Idag hade vi fotolektion. Jag & Natalie lyckades klanta till det en hel del med våra kort, men tillslut verkade det gå bra iallafall. Nu ikväll har jag kollar på mammas pojkar & inlåst. Älskar de programmen ! 
 Annars idag har IG varningar rullat in.. i faktiskt helt oväntade ämnen! Men jag förstår. Jag har ju inte lagt någon energi på skolan & inte lämnat in en ända uppgift änsålänge. Jag får skylla mig själv. 
Därför tänkte jag, efter att jag kammat mitt ny duschade hår, börja plugga lite. Lite kvällsplugg helt enkelt. 
Jag är ju trots allt effektivare på kvällarna ! 
I morgon blir det shopping & partyyy

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0