Todays

Faan va jag är bra på att jobba! I somras fick jag inte ett enda jobb & nu har jag 3! 
Idag jobbade jag på drottninggatan, möblerade kontor. Jävligt slitsamt men väldigt mycket  värt det! 
När jag jobbat klart åkte jag till Champange & fixade mina naglar igen så att de är fina när jag ska börja jobba i bilhallarna igen, haha. 
Nu ska jag sova. Blev en liten tjejkväll ikväll. Men vi va så trötta & jag har fortfarande ont i huvudet från det som hände i söndags..  vi kollade iaf en skräckfilm, käkade & sen drog vi oss. 
haha, ser man naglarna bra?? 
orkar inte ta någon bild just nu. den här får faktiskt duga
kan ju säga att dessa kläder inte va några passande kläder till att möblera kontor med.. fast jag hade inte gärna följt med ut & käkat lunch med de om jag hade haft snickarbyxorna på mig. haha. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0